* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

 

اینا هم الان واسم اومد تو فیس بوکم

 

نیگا چه خجستس بچه

 

 

به چی فکر میکنی هاااااا؟؟ زود بگو ببینم !!!

 

 

معلوم نیست چی دیده بچه فکش افتاده رو زمین!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

fati-r
ساعت15:49---2 خرداد 1392
پس عكسا كو؟
هيچ عكسي ني


behnaz
ساعت22:24---5 اسفند 1390
من که عکسی ندیدم

...................
ساعت16:52---30 بهمن 1390
من که اینجا عکسی نمیبینم!!!!

هادی
ساعت16:08---16 تير 1390
سلام.آپ کردم،خوشحال میشم بیای ونظرتو بگی.
این پسره چقدر خوشگله،اسمش چیه؟


لبخند
ساعت17:01---15 تير 1390
سلاااااااااااام مریم جون .. خوبی عزیزم؟!!
مسافرت خوش گذشت؟!!
واااای واقعا خسته نباشی عزیزم.. چه عکسای با مزه ای
قالب نو هم مبارک!
تا دیشب همون قبلی بود( این یعنی من هر روز بهت سر می زنم!!)
قبلی هم خیلی خوشگل بود.. این هم خیلی نازه! فک کنم تو این قالب، عکسا رو راحت تر می زاری

آره عزیزم، باهات موافقم،به کیم بوم ،موهای کوتاه بیشتر میاد !! البته اون کلا! همه جوره با نمکه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.